Šveđani ne skrivaju svoje namjere – žele da novi S60 postane najprodavaniji automobil u segmentu. Pokriće svakako postoji u njegovom uspješnom prethodniku, prodanom u više od milijun primjeraka tijekom cijelog proizvodnog vijeka. Značajnu ulogu odigrat će dizajn, koji je vidljivo odmaknut od konzervativnih rješenja, ali je zadržao onu švedsku prepoznatljivost, uz naglašenu dozu dinamike. Mnogo je truda uloženo u razvoj podvozja i sustava ovjesa, što će i u praksi rezultirati vrlo dinamičnim voznim osobinama. Kao osnova, korištena je produžena platforma Mondea, na kojoj su izvršene specifične modifikacije. U ponudi će se naći dvije varijante podvozja, Dynamic i Comfort, a razlikovat će se po sustavima ovjesa. Dynamic će biti standardna oprema na europskom tržištu, dok će će Comfort biti opcionalan. Unaprijeđen je i upravljački sustav, koji je izravniji i brži nego li na starom S60 te podiže užitak vožnje na još višu razinu. U početku, ponudu motora činit će dva benzinca: 3-litarski redni šestak potpomognut kompresorom razvija 304 KS, a 2-litarski četverocilindraš 203 KS. Dva su i dizelaša – petcilindarski motori razvijaju 163, odnosno 205 KS. Naknadno će ponudu upotpuniti još četiri četverocilindarska motora, uključujući i 2-litarskog benzinca snage 240 KS i slabijeg 1,6-litarskog sa 180 KS. Svi modeli biti će dostupni i s pogonom na sve kotače. Uz nadaleko poznatu aktivnu i pasivnu sigurnost švedskih vozila, S60 će biti opremljen sustavom za sprječavanje naleta na pješaka (Pedestrian Detection), kao i sustavom za sprječavanje sudara, kada automobil počinje kočiti sam. Svi detalji o novom Volvu biti će poznati nakon službene premijere u Ženevi početkom idućeg mjeseca, a vrijeme će pokazati koliki će dio kolača oduzeti BMW-u 3 i sličnima.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment