Tuesday, January 11, 2011

Volvo XC60 2011


Karakterističan dizajn

Volvo XC60 je nepogrješivo crossover vozilo atletske građe sa visokim razmakom od tla i velikim točkovima, te sportskom coupe linijom karoserije, tako da nije bilo potrebe za dodatnim zahvatima. Izvajane zavodljive linije i široki bokovi daju dojam stamenitosti. Straga su primjetna upadljiva LED svjetla, a ponuda je obogaćena novim 18-inčnim felgama sa šest dvostrukih krakova. XC60 je također dobio i nove karoserijske boje; Flamenco crvena i boja morske školjke. Krovni nosači su dostupni u dvije verzije, standardnoj crnoj ili boji metala. Posebnu stavku čini R-Design izvedba sa karakterističnim dizajnerskim detaljima i sportskom šasijom.



Enterijer podređen vozaču

Enterijer Volva XC60 u potpunosti je podređen vozaču i osmišljen da stvori osjećaj dinamičnosti i harmonije, dok praktičan prtljažnik sa dvostrukim dnom i stražnja klupa preklopiva u omjeru 40/20/40 predstavlja novu dimenziju praktičnosti. Osim ručno, poklopac prtljažnika se opcijski pokreće automatski putem dugmeta u unutrašnjosti ili putem daljinske kontrole.





Osim toga, tu je i novi Infontainment sistem, predstavljen u Volvu S60 i V60, koji sve informacije audio sistema, navigacije, mobilnog telefona i ostalih funkcija prikazuje na 5 ili 7-inčnom ekranu integrisanom u gornji dio centralne konzole, odnosno u vidnom polju vozača, kako isti ne bi previše skretao pogled sa ceste.

Zabavna i udobna vožnja

Sa novim XC60, Volvo čini korak naprijed u ponudi vozila koja su i zabavna i udobna za vožnju. Kompaktni format i precizan ovjes, znači da Volvo XC60 podjednako elegantno savladava kako otvorenu cestu, tako i off-road teren. Vrhunska torzijska čvrstoća i sportski nastrojena šasija, te optimalno raspoređena masa vozila s druge strane daju sigurna dinamična svojstva, čak i u najzahtjevnijim uslovima vožnje.







Integralni pogon za savršen kontakt sa podlogom

Volvo XC60 je serijski opremljen AWD pogonom sa Instant Traction sistemom, što obećava najbolji mogući kontakt sa podlogom, bez obzira na uslove vožnje. Zahvaljujući električno kontrolisanom kvačilu, AWD sistem automatski prenosi snagu na prednje i stražnje točkove, dok Instant Traction funkcija munjevito prenosi snagu na točak sa najboljim kontaktom sa podlogom. Osim toga, tu je i nova DRIVe verzija, koja u svrhu dodatnog smanjenja potrošnje i emisija posjeduje pogon samo na prednju osovinu.





Osim toga tu su i Dynamic Stability i Traction Control (DSTC) sistem, koji konstantno registruje ponašanje vozila u krivinama i stabilizuje vozilo u slučaju jakih lateralnih sila, zatim Hill Descent Control sistem kontrole vozila prilikom vožnje nizbro, kao i FOUR-C šasija koja nudi tri moda rada ovjesa (Comfort, Sport i Advanced), te Trailer Stability Assist sistem koji pojedinačnim kočenjem točkova pri brzini od 60 do 160 km/h koriguje neželjeno zanošenje prikolice.

Obnovljena ponuda Euro 5 motora

Volvo XC60 sada je dostupan sa obnovljenom ponudom benzinskih motora. T6 3.0 litarski šestocilindarski turbobenzinac sa 304 KS i 440 Nm, preuzet iz Volva S60, nudi vrhunska ubrzanja i glatku vožnju u svim uslovima. Poznati 3.2 litarski usisni benzinac je dobio novu radilicu i manju unutrašnju frikciju, te sada nudi 243 KS i 320 Nm obrtnog momenta. Kako bi udovoljio SAD ekološkim normama, isti motor posjeduje i „smirenu“ verziju sa 231 KS i 300 Nm. XC60 je sada dostupan i sa 2.0 litarskim četverocilidarskim turbobenzincem sa direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 203 KS i 300 Nm obrtnog momenta.

Obnovljena je i ponuda dizelskih motoa. Vrhunski D5 nudi 205 KS i 420 Nm obrtnog momenta, dok novi 2.0 litarski D3 petocilindarski turbodizelaš (izvedenica provjerenog 2.4 litarskog petocilindraša) sa prezicnim piezoelektričnim injektorima goriva i adaptiranim turbopunjačem nudi 163 KS i 400 Nm obrtnog momenta, te je pravo čudo moderne strojogradnje. S druge strane, DRIVe verzija sa 163 KS i samo prednjim pogonom u prosjeku troši samo 5,8 litara.

Svi motori koji se ugrađuju u XC60, zadovoljavaju Euro 5 normu, koja na snagu stupa 2011. godine.

Provjerena sigurnost

Poput svih Volvo proizvoda i XC60 posjeduje vrhunska sigurnosna svojstva tipična za švedskog proizvođača, počevši od napredne strukture karoserije sa programiranim zonama deformacija i sistemom za pomoć pri bočnom udaru i bočnih zračnih jastuka podesivih prema uzrastu putnika, preko glasovitih sigurnosnih sistema kao što su City Safety (automatsko kočenje), Collision Warning i Auto Brake (upozorenje na koliziju sa funkcijom automatskog kočenja), Driver Alert (upozorenje na umor), Blind Spot Information System (prevencija mrtvog ugla), Lane Departure Warning (upozorenje na napuštanje idealne putanje) i Adaptive Cruise Control (adaptivno automatsko održavanje brzine), do Volvo onCall sistema pomoći i RSC i ROPS sistema protiv prevrtanja vozila.




Volvo XC60 je od sada dostupan i sa Pedestrian detection (sistem detekcije pješaka), koji pomaže vozaču u blagovremenom izbjegavanju kontakta sa pješakom. Ovaj sistem, koristi radar i kameru, kako bi nagdledao prostor ispred vozila. U slučaju detekcije pješaka, sistem prvo upozori vozača, kako bi isti zakočio ili skrenuo automobil. Ukoliko vozač ne reaguje na upozorenje, automobil samostalno koči. Na ovaj način moguće je izbjeći kontakt sa pješakom pri brzinama do 35 km/h, smanjiti broj poginulih pješaka za 20%, te teško povrijeđenih za skoro 30%. Vozači Volvo modela, moraju znati da sistem ne može savršeno funkcionirati noću ili za vrijeme loših vremenskih uslova, tako da je još uvijek potrebna velika pažnja prilikom vožnje.

No comments:

Post a Comment