Na zvaničnim fotografijama osvježeni 308 pokazuje prilično raskošan i detaljan redizajn, ali i primjetan odmak od dosadašenjg pristupa, što je svakako rezultat promjene dizajnerske filozofije koju je najavio novi 508.
Tako se 308 sada ističe sa potpuno novim prednjim svjetlima, koja su sada znatno manja ali i privlačnija, te uz crnu pozadinu čine 308-icu primjetno agresivnijom. Jednako pozitivan efekt donosi i novi oblik maske koja je zadržala iste proporcije ali oštrijim linijama čine da 308 izgleda znatno ozbiljnije.
Na prednjem dijelu novost su i kućišta svjetala za maglu, tačnije dodatak LED dnevnih svjetala, koja su očito postala neizbježan dodatak na svim savremenim automobilima.
Svježijoj pojavi 308-ice doprinosi i nova kolekcija aluminijumskih naplataka, koji su dostupni u veličinama od 16 do 18 inča. S druge strane, zadnji dio je ostao gotovo nepromjenjen, pa je jedina novost izraženiji pregib sa ukrasnom lajsnom na vratima prtljažnika.
U unutrašnjosti Peugeot se pozabavio više podizanju nivoa kvalitete, nego estetskim novotarijama. Tako su sjedišta djelimično preoblikovana kako bi ponudila ugodniji smještaj, a i značajan broj obloga je dobio potpuno nove i kvalitetnije materijale. Također, kako bi bio u skladu sa vremenom, redizajnirani 308 je dobio i nove kombinacije umetaka i dodataka u kabini, koji naravno zavise od nivoa opremljenosti.
Istovremeno uz redizajniranu trovratnu i petovratnu verziju, svjetsku premijeru će imati i osvježeni 308 u SW karavanskoj verziji, te atraktivni 308 CC u kupe-kabriolet verziji.
Ponuda motora je, prepoznatljivo za Peugeot, vrlo bogata. Tako ponudu benzinaca čine 99 KS snažni 1.4 VTi, 1.6-litreni VTi od 122 KS, 1.6-litreni THP od 158 KS, dok vrh ponude predstavlja 203 KS snažni 1.6 THP.
Ponuda dizelskih motora je jednako raznovrsna, te počinje sa 1.6 HDi FAP motorom od 93 KS, a slijede ga 1.6 e-HDi FAP od 114 KS, te 2.0-litreni HDi FAP sa 152 KS. Vrh dizelske ponude će predstavljati 2.0-litreni HDi FAP od 165 KS.
No comments:
Post a Comment