Dužina je povećana sa 420,5 na 423 cm, širina sa 176 na 179 cm, a osnovni je oblik, uz sitna dizajnerska poboljšanja, naravno zadržan. Svi će dizelaši biti common-rail tehnologije, a najvažniji će biti 1.6 TDI sa 90 i 105 KS. Veliki će novitet biti trocilindraš 1.2 TDI sa 75 KS i 180 Nm, koji će trošiti samo 3,9 litara.
Za početak u ponudi će biti samo 2.0 TDI sa 110 i 140 KS, a naknadno i 170 KS. Očekuje se i top-gun dizelaš 2.0 TDi, u twin-turbo vezriji sa 204 KS. Za početak, u ponudi će ostati klasični benzinci 1.4 sa 80 i 1.6 sa 102 KS, a 2010. će ih zamijeniti četverocilindarski turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem 1.2 TSI sa 85 i 105 KS. U sredini ponude je 1.4 TSI sa 122 i 160 KS, a na vrhu ponude 2.0 TSI sa 210 i 272 KS. Pored ručnih mjenjača s pet i šest stupnjeva u ponudi će biti i sekvencijalni automatski mjenjač DSG s dvije spojke te šest i sedam stupnjeva.
Temeljito je dorađena i unutrašnjost, koja je otmjenija i pomalo u stilu Passata. Najvažnije je što su visoka kvaliteta i preciznost podignuti na još višu razinu. Umjesto plavog, uvedenog u Golfu četvrte generacije iz 1997., šestica će imati trendovsko, sportsko bijelo osvjetljenje. Funkcionalnost i osjećaj u vožnji također su bitno poboljšani.
Komfor i ugodan osjećaj u vožnji podjednako će biti uvjerljivi u verzijama s troja i petera vrata.
No comments:
Post a Comment